آموزش مجازی Vmware

دوره های آموزش مجازی سازی | دوره های VMware

دوره های آموزش مجازی سازی و بخصوص دوره های VMware از جذاب ترین و پرمتقاضی ترین دوره های IT می باشد. صرف جویی و مدیریت متمرکز ناشی از مجازی سازی (Virtualization) موجب شده است تا روز به روز درخواست بازار کار نسبت به بکارگیری افرادی با چنین تخصصی افزایش پیدا کند. در این بین شرکت VMware که به نوعی یکه تاز حوزه مجازی سازی به شمار می رود برای افراد فعال در حوزه مجازی سازی و شبکه اقدام به برگزاری دوره های آموزش مجازی سازی و ارائه مدارک بین المللی نموده است.

در این راستا شرکت ساپرا صنعت با برخورداری از لابراتورهای کامل و نیز بهره مندی از اساتید دارای مدارک رسمی از مدت ها پیش اقدام به برگزاری دوره های VMware نموده است. دوره های آموزش مجازی سازی برگزار شده توسط ما همگی بر اساس سرفصل های تعیین شده از طرف VMware و  نیز همراه با متریال رسمی مربوط به دوره های VMware می باشد. چنانچه به تازگی قصد ورود به حوزه مجازی سازی و نیز شرکت در دوره های آموزش مجازی سازی را دارید به شما توصیه می کنیم تا ابتدا راهنمای شروع دوره های آموزش مجازی سازی را مطالعه نمایید.

شما می توانید تا با مراجعه به تقویم دوره های VMware از زمان برگزاری این دوره ها مطلع گردیده و نسبت به شرکت در آنان اقدام فرمایید.